Magento Themes
Magento Themes
Magento Themes
Magento Themes

Dé enige echte specialist in elektrische fietsen! Met showrooms in Amsterdam, Den Haag en Utrecht

Uitgebreid zoeken

Maak uw keuze

Selectie verfijnen

Merk
  1. Novox (1)
  2. Universeel (1)
  3. Nimoto (1)
  4. Gazelle (13)
  5. Koga (6)
  6. Flyer (8)
  7. Batavus (9)
  8. Smart (1)
  9. Bluelabel (5)
  10. Dutchid (3)
  11. QWIC (2)
  12. Union (2)

Producten vergelijken

Geen producten geselecteerd.

bovag lid
Schrijf je in voor aanbiedingen en tips!

E-mail:


Nieuwsbrief archief



 

U bent momenteel op:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


Bestellen bij ons gaat via een paar eenvoudige stappen.
Stap 1 | Persoonlijk account
Om een eigen account aan te maken, gaat u naar mijn account rechtsboven op http://www.elektrischefietswinkel.nl/. Hier geeft u aan dat u nieuw bent om daarna uw gegevens in te vullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u artikelen in uw winkelwagen plaatsen.

Stap 2 | Winkelwagen gevuld
Zodra u klaar bent met winkelen en uw winkelwagen gevuld is met de producten die u wenst; kunt u op 'Afrekenen' drukken. Vervolgens kunt u het factuuradres en het afleveradres aangeven.

Stap 3 | Verzendmethode
Daarna kiest u hoe u het product vervoerd wilt hebben. U kunt kiezen om de elektrische scooter te laten bezorgen of om de elektrische scooter zelf te komen ophalen.

Stap 4 | Betaalmethoden
Kies uit de aangeboden betaalmethoden waarmee u uw bestelling wilt betalen.

Stap 5 | Review bestelling
Op het einde van het bestelproces ziet u een overzicht van de gekochte producten en prijzen. Vervolgens kunt u op bestellen drukken om de bestelling definitief te maken.


Hoe kan ik een bestelling annuleren?


Mocht u nadat u een bestelling heeft geplaatst zich bedenken dan kunt u contact met ons opnemen via het formulier op de contact pagina. U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen.

Hoe kan ik mijn account beheren?

In Mijn account rechtsboven op de site kunt u altijd uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens, wijzigen.


Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?


Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 werkdagen kosteloos retour sturen.
Vervolgens wordt er een afspraak met u gemaakt om het artikel op te komen halen of dat u het kosteloos retourneert.

 

Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.